Det føles litt lettere.

Jogger i sakte fart rundt Voldsløkka, gir meg selv lov til å ha gåpause hvis jeg trenger det. Det er ikke like tungt som jeg trodde det kom til å bli, det er deilig å føle pulsen slå. Kjenner litt overskudd i nedoverbakkene og lar beina få fart siste runde, nyter følelsen av å løpe. Legger meg i gresset etter to runder, det er ikke vits i å overdrive. Sola varmer og jeg er glad.

Lister meg i gang med lesinga også. Ser «The handmaids tale» på HBO og blir samtidig fristet til å lese boka. Den er lettlest og god. Jeg er også imponert over tv-serien, som jeg synes holder høy kvalitet. Holder meg foreløpig til litt korte bøker, det er litt for krevende å sette igang med 400s+. Heldigvis kan også korte bøker gi gode leseropplevelser. «Svar på brev fra Helga», som handler om en gammel islending som ser tilbake på en kjærlighetsaffære, er for eksempel en meget god bok.

Alt det andre må vel komme på plass. På den ene eller andre måten.

