Det er ikke alltid ting går som planlagt. Det gjorde det ikke denne uka. Mandagen startet med en heller halvveis styrkeøkt, før jeg utover i uka følte meg mer og mer slapp. Kom meg på trening torsdag og fredag, men lørdag var det stopp. Våknet opp med vond hals og begynnende forkjølelse. Jeg er ikke helt i slag i dag heller, og selv om jeg sikkert kunne trent litt lett styrke har jeg valgt å bruke energien på andre ting.

Det er vanskelig å sette treningsmål for neste uke, da jeg ikke helt vet hvordan formen kommer til å bli. Det viktigste er å bli frisk til ferien og jeg kommer ikke til å ha noen treningsmål som står i konflikt med dette. Alt utover lett fysisk aktivitet blir dermed sett på som en bonus. Kanskje blir det eneste fornuftige å ligge på sofaen og lese. Det er jo tross alt heller ikke å forakte.

