img_2139Her ser dere helgeplanene mine. Forbrytelse og straff er siste bok jeg leser i lesesirkelen til Line i år. Å være med i denne lesesirkelen er en ypperlig måte å få lest nye bøker fra 1001-lista. Jeg har fullført 11 av 12 bøker i år, så det hadde vært ergerlig å ikke rekke den siste. Har i skrivende stund bare lest 160 av 753 sider, så jeg må ta et skikkelig jafs nå i helga.

Ellers har jeg tatt på meg en ekstravakt på jobb denne lørdagen. Akkurat nå har jeg aller mest lyst på frihelg og er litt misfornøyd med det trekket, men forhåpentligvis går timene fort. Det er ikke til å komme bort ifra at jeg gleder meg veldig til å komme hjem på juleferie, til å spise god mat sammen med familien, se kjæresten igjen og bare ha litt fri. Heldigvis ikke lenge igjen nå. Håper dere alle får en fin helg!

