Ukas treningsmål var å få til 3-4 kondisjonsøkter, 2 styrkeøkter, spise mat som bygger meg opp og skrive treningsdagbok.

Treningsmålet gikk fint, der fikk jeg inn 4 varierte kondisjonsøkter. Ukas bragd var å fullføre 4×4 intervallene på mølle med blytunge bein. Har ellers hatt en helt rolig økt med litt teknikkfokus og en økt med litt sprint og fart. Det er tydelig at det er lenge siden sist, det var tungt. 2 styrketreningsøkter ble det også. Har vært litt småskadet og bygger meg sakte men sikkert opp igjen. Det er tålmodighetsarbeid, men inntil videre fungerer det. Tilsammen ble det ca. 6t og 30 minutter trening, noe jeg sier meg fornøyd med. Det har vært en uke med mye å gjøre på jobb og en del andre plikter utenom. Sånt virker inn på totalbelastningen, så jeg har tidvis vært litt sliten. Ganske normalt og ikke farlig det der, men det sier noe om at man må se hele bildet og ikke bare antall treningstimer.

Kostholdsmessig har det kanskje ikke vært like bra. Jeg har riktignok vært litt flinkere til å spise middag og brødskiver, men jeg bør nok likevel roe ned sjokoladeinntaket litt. Jeg har faktisk skrevet treningsdagbok denne uka, riktignok 20 minutter før jeg skrev denne posten, men det viser bare at det er forpliktende å skrive ned mål og vise det til resten av internett.

Ny uke står for tur, den siste hele arbeidsuka før juleferie. Jeg er klar for nok en god treningsuke og har følgende mål:

  • 4 kondisjonsøkter, 2 styrkeøkter.
  • Sjokolade og julekaker maks 4 dager i uka.
  • Skrive treningsdagbok.

I tillegg skal jeg kose meg med julebaking med kollegaer og starte på «Forbrytelse og straff». Det må bli bra.

