Om meg:

Jeg er storesøster.

Jeg har både vært på språkreise og studert i utlandet.

Jeg er introvert.

Jeg er i midten av tjue-åra, og vet ikke om jeg har funnet meg helt til rette i denne «unge-voksne» delen av livet, på mange måter var det enklere å være student.

Jeg er fra Østlandet, men er fryktelig glad i Vestlandet og har etterhvert bodd en del år her også.

Om trening:

Jeg er et konkurransemenneske.

Jeg brukte store deler av ungdomsskolen og videregående på å satse aktivt på en idrett.

Jeg er fortsatt veldig glad i trening.

Jeg liker også veldig godt å være ute på tur.

Jeg skulle ønske jeg klarte å like Yoga litt mer for Yoga sin egen skyld og ikke bare fordi jeg tenker jeg har god nytte av det.

Om desember:

Jeg er ikke ferdig med julegavene enda.

Jeg har vunnet 50 kr i flakskalenderen min så langt i desember.

Jeg er egentlig ikke så glad i risgrøt, men spiser det hver julaften fordi det er en del av en tradisjon.

Jeg kom til å spise opp den ene julegava her om dagen.

Jeg har hørt julealbumet til She & Him på repeat siden jeg ble tipset om det.

Om litteratur/film/tv-serier

Jeg har ikke problemer med å bruke en hel dag på å lese, men hvis en film er over 2 timer må jeg virkelig vurdere tidsbruken.

Jeg leste Hardy-guttene og Nancy Drew som liten, men det jeg syntes var mest spennende var kanskje «Fem-serien».

Jeg leser ganske fort.

Jeg er ikke redd for mursteiner.

Jeg liker følelsen av å dykke ned i et annet univers, noe både film, tv-serier og gode bøker gjør med meg.

