Etter en uke med «blogge-hver-dag-prosjektet» tar jeg virkelig av meg hatten for de som blogger daglig på fast basis. Det tar jo litt tid, dette. I dag har jeg andre forpliktelser jeg må følge opp, så her følger to filmer jeg er litt nysgjerrig på.

Det er jo ikke sånn at jeg kun leser bøker. Av og til ser jeg også en film. Tidligere var jeg veldig lite på kino, men dette har tatt seg litt opp de siste årene. I høst har jeg sett flere gode filmer, og jeg har også merket meg et par jeg har lyst til å se i fremtiden. American Honey og Neon Bull er to av disse. American Honey er en roadmovie som gir innblikk i den amerikanske drømmens bakside, mens den brasilianske filmen Neon Bull følger livet til omreisende cowboyer på landsbygda.

Trailerne ser slik ut:

 

Er det noen av dere som har sett dem??

