Tror jeg slutta å blogge omtrent samtidig som jeg fikk meg kjæreste. De siste par ukene har jeg fundert på om det å skrive blogg kanskje også lar seg gjøre selv om man har forandret sivilstatus. Fremtiden vil vise.

I dag har jeg latet som jeg har ferie. Jeg har vært på øyhopping i Oslofjorden. Det viste seg at dansken (kjæresten) var ganske mye raskere ut i vannet enn meg, men innsjø-bader som jeg er, syntes jeg det godt kunne vært litt varmere. Heldigvis er bading det beste jeg vet, så overkom dette ganske kjapt. I tillegg til bading var det også muffins, Cora Sandel, litt lite solkrem og ukomfortabelt svaberg. Perfekt sommerdag med andre ord.

Om to uker har jeg ferie på ordentlig. Da skal jeg øve meg på å forstå dansk. Hvis ikke språkforståelsen er der, satser jeg friskt på å smile og nikke i en uke. Tar igjen denne prøvelsen med å introdusere dansken for fjell. Turen går til Rondane og jeg har ei høne å plukke med Veslesmeden. Tror dette kan bli gøy!

