I sommer skal jeg gå alle ti toppturene hjemme for første gang.

I sommer skal jeg få ni myggstikk på den venstre armen, merkelig hvordan dagdrømmerier om sommer aldri involverer hvilket myggparadis jeg faktisk lever i.

I sommer skal jeg sole meg på det fine svaberget, slik at jeg får åtte fregner på nesa.

I sommer skal jeg gjøre disse syv aktivitetene: svømme, løpe i skogen, trene styrke, ri, padle kano, sykle og trene bevegelighet.

I sommer skal jeg spise seks makroner i en by, dere kan jo gjette hvilken?

I sommer skal jeg være fem dager i den norske fjellheimen.

I sommer skal jeg ha fire middagsselskap der jeg disker opp med god mat og dessert.

I sommer skal jeg kjede meg i tre dager.

I sommer skal jeg se to tv-serier: «Breaking Bad» og «Orange is the new black».

I sommer skal jeg drømme meg bort i andres eventyr og planlegge mine egne ved hjelp av reiseinspirasjon nummer en: http://www.travelettes.net/.

